Vad vill jag.

På sista tiden har jag funderat mkt på vad jag vill göra här senare.
Om jag vill utbilda mig vidare och vart jag skulle kunna tänka mig flytta till.
Och jag har absolut ingen aning!
Det finns så mkt intressanta utbildningar och yrken så man vet inte vad man ska välja.
Men samtidigt så trivs jag oerhört bra i det jobb jag har nu. Jag tycker om att arbeta med människor och att hjälpa andra. Även om jag ibland kan tycka det är jobbigt och jag gnäller att jag är less så tycker jag om det för man får alltid nånting tillbaka. Det är inte alltid nånting stort men små saker som man blir glad över.
Och vad beträffar flytten så vet jag inte heller vart jag skulle kunna tänka mig bo.
 Har ju alltid varit en trygghet här i Kalix när man haft alla sina vänner här.
Men det kommer en dag då dom inte bor här längre och då har jag ingen andledning kvar att stanna här.
Blir bara lite orolig när jag tänker på hur jag ska klara mig själv på ett ställe jag aldrig bott tidigare.
Men får väl se vad tiden ger åt mig. Än har jag ju tid att fundera på vad jag vill göra.
Det är fan jobbigt att bli vuxen. Det var lättare när man var mindre och bara behövde tänka på när sista bussen hem till Sangis gick, haha.

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Linko

Exakt, det var goda tider då :) Men allt löser sej ändå i slutändan även om det är mkt funderingar runt i kring.

2007-08-30 @ 23:28:42
Postat av: Frida

Du kommer komma underfund med vad du vill gumman, låt det ta sin tid bara. Du kan ju fundera på Gbg samtidigt som du funderar på framtiden ;-)

2007-08-31 @ 17:48:43
URL: http://friedas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0