Min första lediga dag på länge.

Japp, idag är det min första lediga dag på evigheter känns det som.
Så idag ska jag inte göra allt för ansträngande saker förutom träningen ikväll då.

Är ett tag sen jag skrev blogg känns det som.
Men har inte hänt så mkt nytt sen sist så vet som inte vad jag ska skriva riktigt.
Helgen har jag inte gjort så mkt. I Fredags så var jag med Frida, Emelie och Elli. Vi såg på världens sämsta film med Paris Hilton. Fråga mig inte ens vad den handlade om för det fattade jag aldrig! :) haha.
Och i Lördags var jag på 18 års kalas hos min kusin Emelie.

Igår var Minna hemma så då var jag med henne, Frida och Elli och myste på.
 Men idag är jag ledsen för nu har Minna defenitivt flyttat och det är tråkigt. Kändes först inte som att hon skulle flytta igår när hon for hem, det var först när hon messade senare på kvällen och vi gick igenom alla saker vi inte kan göra lika ofta nu (som hassaaaan).
Så här långt kan vi inte bo ifrån varandra allt för länge. Får väl börja ta mig en funderare uti Göteborg som dom föreslog igår gummorna. Dom försökte verkligen få mig inställd på att flytta dit, haha.

Har ialla fall på sista tiden kännt att jag skulle vilja komma härifrån ett tag. Bara ta en liten time out från allt. Blir speciellt sugen när alla bara far och pratar om vart dom ska. I början brydde jag mig inte så mkt men nu känner jag att det vore skönt. Men samtidigt så vill jag inte börja ta ledigt från jobbet, gick ju arbetslös så länge så vill jobba så mkt jag kan medans jag får.
Men får väl nöja mig med att fara till Piteå om några helger då vi ska dit och spela innebandy Dm, haha.

Nåja ha det bra! / Camilla

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lite kul vi ska ha i Piteå då! Och vi måste ju vinna i år igen! :)

2007-08-28 @ 13:27:59
Postat av: Minna

Du kan ta en time out och komma till mej när du har tid. skitsamma om du missar ngr träningar. jag är väl viktigare?? ;-) puss pådig lillgumman.. HAAASSSSAAAANNN

2007-08-31 @ 15:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0