Hurtbullar.

Måste bara få skryta om vilka hurtbullar jag och Linnea var igår.
Först cycklade vi till Kristina (tror hon bor på stenbäcken), sen for vi ut på en promenad och sen cycklade vi hem igen. Vanligtvis brukar vi ta bilen överallt men igår andvände vi våra snygga cycklar ;)
Och ikväll ska jag och träna och det ser jag framemot efter som jag inte kunnat träna på en hel vecka eftersom jag jobbat så mkt och så för att jag varit och handlat nya superfina innebandy skor av Ida på Team sportia.

Men nu ska jag bara ladda hem lite ny musik.
Lite örongodis
Chris Brown - Wall To Wall
50 Cent feat Justin Timberlake - She Wants It
Ciara feat 50 Cent - Leave Em Alone
Kanye West - Stronger

Och snart är min Minna hemma igen :) wooohhoooo!!!

Kommentarer
Postat av: Fettot

Vad hurtigt! Önskar att jag var lika hurtig...

2007-08-14 @ 12:39:07
URL: http://www.metobloggen.se/fettot
Postat av: M

kommer saknar dig med. fasen vilka hurtbullisar ni var ;-) duktigt. lunch på tors då!! hoppas håret blir nice imorn!

2007-08-14 @ 16:05:20
URL: http://minnaeleonora.blogg.se
Postat av: Linko

Vi var så duktiga!

2007-08-14 @ 16:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0