Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Sitter på jobbet nu lite så där halv trött. Är inte nå bakis men bara seg i kroppen.
Lördagen hade jag planerat att jag skulle bara ta det lugnt och umgås med vännerna, vi hade nog alla ställt in oss på det. Så vi for hem till mig med massa gotta och Frida hade tagit med sig kareoken.
Våra sångröster är väl inte dom bästa och grannarna fick sig nog ett gott skratt men roligt hade vi.
Och Sannas otroliga övertalningsförmåga (hon skulle bjuda på drickat) ledde till att  jag och Frida for ut på hotellet med henne. Så kl halv 12 var vi klara och for hem till Emelie.
Så det blev ju inte som jag hade tänkt mig men som Frida sa "Vi har ingen karaktär" :)

I Fredags umgicks jag bara och tog det lugnt med Lisa. Vi jagade fåglar ut ur lägenheter, gick på promenad, åt kalddkaka och glass och skvallrade om en hel massa. Det var trevligt för det är ett tag sen vi umgicks.

Nåja nu ska jag gå ut och sitta med några boenden här så kanske man får lite färg i ansiktet.
Ha det bra! / Camilla

Kommentarer
Postat av: minna

haha ni har verkligen ingen karaktar!!!!!

2007-08-13 @ 20:11:17
Postat av: Frida

Vi är svaga människor :-)

2007-08-13 @ 21:37:35
URL: http://friedas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0