Bara väntar.

Sitter just nu på jobbet och bara väntar på att få sluta.
Då nämligen ska jag gasa iväg direkt till sporthallen för innebandy träning. Hade den första träningen för säsongen igår och gud vad skoj det var! :) Äntligen drar det igång igen.

Efter träningen igång fick jag skjuts av Maria till Minna & Karl, vi gick nämligen ut igår.
Det var jag Minna, Karl och Toni som gick ut. Frida och Linnea var även med oss ett tag före.
Var inte så mkt folk ute och mest äldre folk, men det spelades himmla bra musik i stort sett hela kvällen så vi shejkade loss på dansgolvet. Vi var väl dom enda där som kunde dansa någorlunda bra ;) haha

Nä nu ska jag börja göra dom klara här för kvällen.
Ha det bra! / Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0