Avskedsfesten.

Blev en kväll med både tårar och skratt i Lördags.
Började bra med tacos, kareoke och massa tokigheter. Tror ingen av oss hade riktigt förstått att det var sista kvällen som hela gänget (förutom Frida då) var samlade tillsammans. Är nog ett tag tills vi är alla sammlade igen. Blev lite ledsna miner där senare under kvällen men man måste ju få vara lite ledsen när 2 av ens kompisar far långt ifrån oss andra. Vi är vana att ha nära till varandra och att kunna träffas så ofta vi vill. Så det är väl självklart att man blir ledsen när det inte är så längre. Fast just nu känns det inte som att Minna flyttat, känns bara som att hon är en vecka borta och så kommer hon hem igen.
Iofs så kommer hon ju hem nästa vecka men far dagen därpå så.
Kommer bli tungt att säga hej då till henne. Kommer kännas oerhört tomt utan henne.
Men man kan ju inte alltid ha det som det varit, sorligt men sant. Som jag oftast säger så suger livet, haha
Har iaf börjat planera in en roadtrip till Minna och Karl. Så fort snön kommer bara :)
Knäppte inte så många kort under kvällen men kan lägga upp dom som jag knäppte.

          
                                                                                                                                 (Frida är med)
   

Är ju tur att jag har några av mina homies kvar här i Kalix.
Så ikväll ska jag umgås med Linnea. Vi kanske lyssnar på musik och gråter eller nått, haha.


Kommentarer
Postat av: Linko

"och gråter eller något". Haha

2007-08-20 @ 17:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0